Warning: file_put_contents(): Only 0 of 7758 bytes written, possibly out of free disk space in /home/xkp/public_html/2022.com.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 349
Linki sponsorowane | Reklama internetowa

postheadericon Linki reklamowe

Linki sponsorowane – korzyści.
Linki sponsorowane stanowią nieograniczoną możliwość wykorzystania potencjału komunikatu internetowego, poprzez dotarcie wyłącznie do klientów realnie zainteresowanych naszą ofertą, w sposób szybki, prosty i nieinwazyjny. Reklama pojawia się po prawej stronie lub ponad wynikami naturalnymi. Potencjalny klient, za pomocą jednego kliknięcia wchodzi na stronę i może wybrać produkty czy usługi. Internauta w prosty sposób wykazuje zainteresowanie prezentowaną ofertą. Odwiedziny na stronie oznaczają, że użytkownik jest zainteresowany  usługami i  w konsekwencji zamierza rozpocząć współpracę jako usługodawca lub usługobiorca.
Najlepiej widoczne korzyści płynące z  tej formy kampanii reklamowej:

  • Największe grono odbiorców

W Polsce około 16 milionów osób, a ponad miliard na świecie, korzysta z wyszukiwarek internetowych, co stanowi liczbę potencjalnych klientów.

  • Przekraczanie granic

Reklama  może być widoczna  w ponad 150 krajach na całym świecie, wszędzie gdzie działa wyszukiwarka Google.

  • Wstęp za opłatą

Dzięki skorzystaniu z  usługi linków sponsorowanych, opłaty naliczane są tylko za „kliknięcia”, gdy link zaprowadzi internautę na konkretną witrynę.

  • Najpopularniejsze miejsce na świecie

Polacy spędzają w sieci dziesiątki godzin tygodniowo. Główna  aktywność na świecie skupia się w Internecie. Każda firma, która chce odnieść sukces sprzedażowy musi się tam znaleźć.

  • Bardzo dokładne targetowanie

Linki są zawsze wyświetlane w czasie, gdy użytkownicy korzystają z wyszukiwarki najintensywniej. Kampanię AdWords można bardzo precyzyjnie skonfigurować i nakierować. Kryterium stanowi czas i miejsce, do którego reklamodawca kieruje ofertę.

  • Kontrola

Reklamodawca płaci tylko tyle, ile chce. Sam określa limit dziennych wydatków na kliknięcia. Zachowuje pełną kontrolę nad kosztami i czasem trwania kampanii.

  • Krótki związek

Reklama linkami sponsorowanymi nie wymaga wiązania się długoterminowymi umowami. Klient sam ocenia czy efekty są zadowalające i czy chce nadal współpracować. Wystarczy przeprowadzić jedną testową kampanię poświęcając niewielką kwotę.

  • Efekt natychmiastowy

Reklama internetowa w postaci linku sponsorowanego jest widoczna wśród wyników wyszukiwania niemal natychmiast. Wystarczy ustalić słowa kluczowe i treści reklam. Efekt sprzedażowy może być  odczuwalny natychmiast po uruchomieniu kampanii.

  • Stała pozycja

Reklama ta wyświetlać się będzie na tej samej, stałej pozycji na każdej ze stron wyszukiwania.